Start

05-01-2015 11:09

Hey,

Hier ben ik dan, de eerste dag begonnen met mijn Kyalin dieet!
De 2 liter water op een dag drinken zal geen probleem zijn want na mijn eerste eiwitportie heb ik ongelooflijk veel dorst. Ik begin met fase 1a

(Ik krijg voorlopig mijn afbeeldingen niet goed gedraaid... ze staan correct geupload maar het lukt voorlopig niet, ik probeer later nog eens)

5 eiwitporties met de nodige groenten en 2 liter water... dat wordt de moeite!

Mijn startgewicht foto's staan al tussen de foto's op dit blog. Ik heb mijn bikini voor deze zomer aangedaan, het is geen zicht maar ik zal elke keer deze bikini aandoen omdat ik wil zien of ik hem na 6 maanden zonder probleem kan dragen aan het strand/zwembad.
Mijn weegschaal was me deze ochtend niet echt gunstig. Het was nog 0,9 kg meer dan ik verwacht had... niet leuk maar goed! Mijn hoge gewicht 

Dus we moeten er zeker 26,9 kg kwijt.. we gaan niet te snel dus we geven het een jaar, ookal hoop ik stiekem dat het in de helft van die tijd zal zijn maar we moeten realistisch blijven.

Mijn afmetingen deed me ook mijn ogen opentrekken... want ik weet heel goed hoe het geweest is en dan is dit ook een harde realistische klap!


Veel werk aan... maar je moet ook altijd je lichaam meten want met de kilo's alleen, zeker als je aan sport doet zijn die cm's belangrijker dan de kilo's.

Na het bekijken van al deze informatie was ik ook benieuwd naar mijn BMI... als ik nog niet genoeg alarmerende cijfers had zien staan was het nu wel dik in orde... zo'n hoge BMI, ik moet eerlijk zijn ik wist niet dat ik zo dik was.


 

Ik voelde me lelijk en dik maar dit was nog erger dan verwacht dus het is best dat ik ermee ben gestart! Geen tijd meer te verliezen!! Dit is zeker een reden om te blijven volhouden.

Voorlopig heb ik toch wel honger maar ik moet nog om mijn groentjes zodat ik mijn hongergevoel en eventuel trek kan voeden met vezels en natuurlijk genoeg water.
Voor deze week heb ik niet echt zorgen, de eerste week gaat altijd vlotjes het is erna dat het moeilijk voor me wordt. Eten maken voor mijn gezin en zelf niks mogen proeven is soms heel zwaar maar als het resultaat er zal zijn volgende week zal het me opnieuw een boost geven om verder te gaan.

Ik zal ook op het einde van de week een verslagje schrijven over de verschillende producten dat ik eet en wat mijn ervaring is... smaken verschillen maar ik zal het zo goed mogelijk omschrijven zodat je er een beter beeld van krijgt en zo misschien beter kan inschatten of het iets voor jullie is. Stuurde Kyalin zelf ook een mailtje om te zien of er nieuwe producten zijn dat ik kan testen (want zo direct een volledige pak kopen is te veel en als ik het dan niet lust sta ik ermee), ook hiervan zal ik tijdig een review over schrijven.

Tot de volgende 

x Miss F