Dag 10

14-01-2015 15:38

We zijn nu al meer dan een week bezig en ik moet zeggen dat het hongergevoel bij mij aanwezig blijft. Ik hoop dat dit niet het geval is voor de komende 6 maanden want dan hou ik het niet vol. Vandaag eet ik ook 6 porties in plaats van mijn gewoonlijke 5, misschien dat het ook komt door mijn vele sportieve inspanningen. Vandaag heb ik ook nieuwe choreo's in elkaar gezet voor mijn Zumba les en dat vraagt ook veel energie natuurlijk. We zullen zien wat de toekomst brengt!

Vandaag wil ik ook een maaltijd voorstellen dat ik dagelijks op mijn menu heb staan. Ik wissel deze dagelijk met elkaar maar als je graag een zoute maaltijd hebt en liever een warme dan een koude bereiding zal dit ook zeker iets voor jou zijn!

Deze staat gekend onder de naam "Parmentier" en het is een groentemix. Het ziet er misschien niet uit maar het is echt wel lekker, beter dan het eruit ziet ;-)
Het komt in een zakje (zoals de meeste dingen in dit dieet) je mengt het met water en zet het 3 minuutjes in de microgolf (kan ook in de pan klaargemaakt worden), eventjes laten afkoelen en smullen maar! Deze wissel ik dan af met :

Deze, gekend onde de naam "Spaghetti Bolognaise" en wordt op dezelfde wijze bereid als de parmentier. Deze ziet er iets smakelijker uit en heeft eigenlijk in smaak wel veel mee van de de echte bolognaise. Het blijft een eiwit dieet supplement maar het is echt lekker om te eten en ik kijk altijd uit naar mijn middagmaaltijd met deze 2 afwisselingen.

Vanavond een afspraak met mijn Kyalin coach voor meer lekkers te proberen, ik kijk er al naar uit want bij zo een dieet moet je wel voor genoeg afwisseling zorgen en echt alles proberen zodat je weet wat je wel en helemaal niet lekker vindt. Je zult ervan versteld staan hoeveel lekkere dingen er bestaan om voor een dieet te zijn!

Ik kijk er al naar uit! Tot de volgende

Groetjes
Miss F