Dag 117

02-05-2015 14:38

Hey,

Het begint lastig te worden om het allemaal vol te blijven houden... pfff.. en ik moet eigenlijk niet zo ver meer. Ik denk niet dat ik deze week veel kwijt zal zijn want ik heb een paar dingen gegeten/gedronken die niet mochten :-(
Het begin van het einde! Ik heb redelijk wat cava gedronken deze week... housewarming hier, feestje daar en er gewoon eens zin op hebben. Het is nergens goed voor maar oh zo verleidelijk. Vanaf maandag dan maar weer de riem erop op vlak van alcohol. Maar ook gewone dingen, eens proeven van mijn koken als ik bezig ben. 2 hapjes van de ovenschotel, eens een lepeltje spaghetti als ik frietjes maak eet ik 1 frietje (het blijft echt wel bij 1)... het is niet veel maar het mag eigenlijk allemaal niet. Ik wist dat dit zou komen, het moment dat ik me beter zou gaan voelen als de eindstreep dichterbij zou gaan komen en hier zijn we dan. Ik ben in de gevarenzone aangekomen maar ik ga me weer herpakken! 

Ik ben ook een nieuwe Challenge begonnen op Facebook die me ook verder zal helpen
https://www.facebook.com/events/1432396407063701/

Mijn vorige Challenge heeft mijn lichaam ook goed aangepast, ik voel en zie het vooral aan mijn armen. Mijn buik is ook veel steviger geworden en mijn benen/billen zijn keihard dus ik ben wel zeer tevreden met de resultaten! Dus met mijn nieuwe Challenge doen we nog meer oefeningen en bewerken we dus nog meer spieren waardoor we nog een mooiere lijn/structuur zouden moeten krijgen in ons lichaam tegen de zomer! Ik hoop van wel!

Zo op naar de volgende weging en dan ben ik de dinsdag ook alweer 4 maanden bezig, spannend! Het zullen er geen 5 meer zijn maar alles wat het is, is er toch maar weer lekker af! Dan gaan we voor de volgende mijlpaal in de volgende maand want ik heb er maar 2 meer voor ik op reis vertrek... spannend...

Tot de volgende weging!

Groetjes
Miss F