Dag 123

08-05-2015 09:59

Hallo,

Ik ben nu al een hele tijd aan het wachten op mijn volgende fase omdat ik in mijn 4 maanden het fruit echt wel begin te missen! Dus heb ik mij vandaag toch nog eens op de weegschaal gesteld...

Er is meer dan kilo af... wat van die 'vuile' alcohol blijven allemaal kan doen eh ;-)
Ik dus mega ongelooflijk blij want dit betekend dat ik meer dan genoeg ben afgevallen om naar mijn volgende fase te gaan! Dus ik mag eindelijk overstappen naar fase 2A... yeay

En we weten wat dat wil zeggen!! Weer een aanvulling van toegelaten voedingsmiddelen in mijn dieet. Ik mag volkoren brood eten, ookal is het niet zo heel erg veel. Dit samen met een sneedje kaas maar ik mag ook kiezen voor 2 eieren, ook natuur yoghurt en platte kaas staan vanaf nu op het menu. En dan natuurlijk mijn fruit! Yes ik mag eindelijk fruit eten en daar heb ik nu 4 maanden op gewacht! Maar het was het uiteindelijk zo waard

Ziet dit er niet gewoonweg heerlijk uit!! En dat ik deze fase nu net in de aardbeien periode mag hebben... ik ben so freakin' happy! Ik heb alvast ook framboosjes gekocht maar nog geen blauwe bessen want die blijven toch een beetje duur maar zo weet ik wel wat gegeten in Canada, op reis!
Dus nu mag ik weer heel wat meer gaan eten en ik hoop dat mijn gewicht nu nog altijd een beetje blijft dalen, zodat ik met een gerust hart op reis kan vertrekken!
Eens ik onder de 65 kg zit kan ik aan mijn volgende fase beginnen, als het niet zo vlot gaat ga ik wel ten laatste binnen 3 weken beginnen met fase 2B zodat ik mijn fases kan doorlopen voordat ik op reis ga. Ookal ben ik niet alles kwijt ga ik op reis niet strikt gaan diëten... ookal zal ik er blijven op letten.

Op naar de volgende weging (deze ga ik niet meetellen in mijn verschil van week tot week)

Tot de volgende

Groetjes
Miss F