Dag 129

14-05-2015 18:42

Hey

Ik moet even schrijven want ik ben niet zo goed bezig... ik moet me echt stevig herpakken want ik ben mega aan het beginnen zeuren! Niet goed dus... die laatste 4 kilo zullen geen lachertje zijn. Het was allemaal veel gemakkelijker als ik veel zwaarder was en meer moest gaan afvallen. Pfff het is echt heel moeilijk aan het worden, gisteren pannenkoeken gemaakt en daar kan ik heel gemakkelijk vanaf blijven en dan 's avonds frietjes... meestal eet ik 1 frietje voor de smaak maar had er nu wel 5 gegeten, OK het is nog niet om over te klagen en zagen maar als je bedenkt dat het eigenlijk helemaal niet mag.. een beetje hier en een beetje daar en heel mijn dieet is naar de vaantjes. 
Mijn alcohol, daar heb ik minder last van om het zo te laten maar mijn brood en zo dat begint nu toch zwaar op me te wegen! Ik ben super tevreden met mijn fruit nog steeds maar de verleiding naar al de andere dingen worden nu wel groter en eens je weer met die koolhydraten begint, krijg je weer meer honger. Ik moet zeggen het is het eerste dat ik merkte als ik de frietjes op had gegeten, de dag erna had ik super veel honger ineens terwijl ik normaal gezien gewoon op mijn uur wacht en er soms echt moet op gaan letten dat ik tijdig eet.
Een paar dagen geleden ben ik zelfs vergeten eten over de middag en dat is ook niet goed natuurlijk!

We gaan ons dus stevig herpakken, deze morgen was de weegschaal me niet echt gunstig... ik was bijgekomen en dat is ook een beetje een alarmbelletje die afgaat natuurlijk. Al die verleidingen rondom rond zijn soms een beetje te veel aan het worden en hoe meer ik zeur hoe meer honger ik krijg! Ik moet er dus iets aan doen, die feestdagen zijn ook dodelijk. Je loopt thuis rond maakt eens iets lekkers voor de kids en moet er dan zelf afblijven... pfff niet gemakkelijk. Daarom dat de beginfase het gemakkelijkste was! Ik likte zelf mijn vingers niet af!! Zo streng was ik op mezelf, geen verleidingen toelaten en je strikt aan de regels houden! Dat moet ik er weer inkrijgen en ga ik vanaf morgen weer strikt moeten toepassen want anders ben ik heel mijn dieet aan het verknoeien..

Bijna tijd voor een reisje... Nog 7 weken en ik lig in de zon... niet veel tijd meer dus voor die overige 4 kg. We doen ons best, herpakken ons mega en gaan ervoor! Op naar minder dan 65 kg en uiteindelijk mijn 62 kg... 

Let's go!

Groetjes
Miss F