Dag 13

17-01-2015 22:22

Het is bijna weer zover.. mijn weegmoment na alweer een week uit zakjes eten. Ik heb meer stress dan op andere dagen want ik heb echt het gevoel dat ik mega teleurgesteld zal zijn! Ik weet dat vorige week uitzonderlijk veel was met meer dan 3 kilo eraf maar ik zou toch weer graag tussen de 1 à 2 kg kwijt willen zijn... gewoon om het vol te kunnen houden, dat geeft je zo de boost die je nodig heb om er de week erop weer tegenaan te gaan!
Ik houd er natuurlijk ook rekening mee dat ik deze week ook keihard ben gegaan in mijn fitness lessen en spieren wegen meer dan vet dus ik zal hier rekening mee proberen houden bij mijn weging maandag...

Voor de rest gaat alles vlotjes... de honger blijft maar ik heb besloten als ik een moeilijke dag heb dat ik 6 eiwitporties neem i.p.v. mijn gewoonlijke 5. Want tenslotte mag 1 portie meer wel maar 1 portie minder niet!

Tot maandag!

Groetjes
Miss F