Dag 136

21-05-2015 13:40

Heykes,

Gisteren had ik echt een mega slechte dag! Ik heb me op de weegschaal gesteld omdat het de laatste weken echt niet meer gaat en ik hoopte op verbetering! Niet dus, het was weer omhoog gegaan en ik woog weer 66,2 kg.. en de moed is me in de schoenen gezakt! Ik had de tranen in mijn ogen omdat ik mijn doel niet zal behalen (ik ben ook ongesteld dus loop ik al wat emotioneler) en ja hoor... ik heb het allemaal achter me gelaten en ben beginnen 'bingen'... ik heb vanalles gegeten wat niet mocht. 's Morgens nog aan de regels gehouden maar daarna heb ik me even laten gaan! Ik heb een boterham gegeten met kaas en dan nog eentje met kippenfilet, deed zo'n deugd om nog eens een normale boterham te eten.. 's middags ben ik er dan helemaal over gegaan, ik heb me een zak chips genomen en heb me volledig laten gaan. Het kon me allemaal niks meer schelen en ik was het beu om me alles te ontzeggen en geen resultaat te hebben! Als afsluitertje heb ik nog een 'Magnum' ijs gegeten, zo freakin' lekker en het heeft me allemaal heel erg gesmaakt! Zo lang geleden, al die lekkere smaken... Mmmmmm!

Tegen de avond begon ik me wel heel slecht te voelen, ik was mega ongemakkelijk! Ik moest nog een les Zumba gaan geven en wist niet hoe ik dat uurtje ging doorkomen, ik heb niks meer gegeten 's avonds en zo les gaan geven. Ik was heel wat minder energiek en ben echt heel lang ongemakkelijk geweest van mijn 'binge' momentje... Dus ik had mijn lesje geleerd! Mijn lichaam is al die suikers en andere vieze vette dingen niet meer gewoon en wist niet goed meer wat te doen met al die stoffen. Ik heb een high gehad van mijn suikers en koolhydraten maar tegen dat ik les moest gaan geven ben ik in mijn low gegaan... nadeel van al die vuile suikers natuurlijk. Ik heb ervan genoten op het moment zelf maar het gevoel achteraf... was het toch niet echt waard achteraf gezien.

Dus ben ik ook in actie geschoten en heb ik eens bekeken wat ik kan doen om mss nog wat gemakkelijker enkele kilo's af te vallen en kwam op één van mijn websites een detox programma tegen van 2 weken. Het is iets wat ik zowiezo eens wou uitproberen en dus was het nu een betere tijd dan ooit! Ik ga gewoon mijn lichaam detoxen en zien wat het brengt! Niet dat ik denk dat er nog veel afvalstoffen zijn met het dieet dat ik doe maar ik kan het maar proberen. Als ik de resenties lees is het minste die eraf is in 2 weken tijd 2 kg en het meeste liep op tot 5 kg op de 2 weken. Het is ook een programma dat je kan herhalen en dat ik mss wel zal meenemen op reis ook, als het werkt en doet wat het moet doen. Het zou me ook weer wat meer energie moeten geven! 

Vandaag dus mega 'excited' om mijn pakket te krijgen met benodigdheden en mijn detox... zodat ik er vandaag ook direct mee kon starten!

Mega spannend en ik zie het volledig zitten! Je moet de 'Mincidetox' mengen met 250 ml water, aangezien ik in de reviews had gelezen dat het nogal zoet kan uitvallen dus heb ik ervoor gekozen om het in een flesje van 500 ml te mengen. De smaak staat aangegeven als Rode Vruchten dus op zich kan het niet slecht zijn, toch?

Zo ziet het drankje eruit nadat het gemengd is. Dit moet ik uitdrinken gedurende de hele dag dus we zullen zien wat het doet! De smaak is lekker, beetje waterig natuurlijk met dat ik het in 500 ml doe maar ik denk dat ik het niet zou willen drinken voor 14 dagen als ik het in 250 ml zou oplossen. Het moet wel in een flesje of shaker want je moet behoorlijk schudden om het op te lossen en eens je aan het drinken bent moet je ook af en toe bijschudden omdat er een witte laag op de bodem komt te staan. Ik zie het zitten en hoop vooral mijn buik en die verrekte 'lovehandles' weg te krijgen! 

Het ziet er uiteindelijk op foto precies niet zo erg uit dan dat ik het ervaar en zie in de spiegel maar ik weet dat ik ze kan vastpakken en als ik dans dat het beweegt waar het niet zou moeten dus laten we hopen dat dit me een beetje verder helpt in mijn bikiniklaar lichaam voor de reis want ik heb maar een kleine 5 weken meer... we zien wel en ik probeer niet meer te zeuren, tot nu toe geen neveneffecten gekregen van mijn 'binge' maar die kunnen natuurlijk nog komen en je zal nooit anders zien dan dat ze er zullen zijn als ik me maandag weer moet gaan wegen... maar goed dat zijn dan weer zorgen voor maandag ;-) Nu gaan we er weer keihard voor gaan en een beetje hoop zetten in het detox programma! Let's go!

Tot de volgende keer dan maar weer!

Groetjes
Miss F