Dag 141

26-05-2015 09:31

Hey allemaal,

Gisteren was echt een mega slechte dag! Ik laat vanalles en nog wat, moet me alles ontzeggen dat ik lekker vind! Ga je op de weegschaal staan en zie je dat er bijna 2 kg is bijgekomen... dus het was het allemaal niet meer waard dus ben ik gewoon die dag (het was toch een feestdag dus gezellig allemaal samen) alles gaan eten wat ik wou. Ik heb zelf een overheerlijke notencake gebakken en dat vond niemand die hier woond/kwam erg... hij was echt super lekker!
Ik heb pizza gegeten, zelf een echt stukje chocolade... zondigen a volonté dus. Ik ben er niet trots op want net zoals de vorige keer ben ik behoorlijk ziek geweest die dag van alles gewoon te eten.
Vandaag dus even de schade bekijken en terug op die weegschaal... met een heel bang hartje!

What??? Ik ben gewoon weer op mijn vorige gewicht.. na alles wat ik gisteren at en dronk. Mijn weegschaal is dus deftig kapot en ik heb gisteren zo mega gezondigd voor niks... pfff... wat zwaar toch, zowel emotioneel als lichaamlijk, zo'n dieet! Maar goed nu hebben we weer een reden om ons te herpakken! We gaan er weer tegenaan!

Ik heb ook weer iets lekkers ontdekt! De 'rode vruchten muffin' die je in de microgolf klaarmaakt... en dat weer allemaal uit een zakje

Lekker smullen maar... het lijkt bizar om zoiets te maken in de microgolf en ik was er ook niet zeker van maar ik moet zeggen het heeft me gesmaakt! Weer iets dat we kunnen aanvullen aan lekkere dingen in het dieet... niet voor alle dagen maar zo 1 keer in de week, het kan zeker smaken. Lekker zoet... een dieet muffin ;-)

Aangezien ik nu al een tijdje tussen die 65 kg en de 66 kg blijf hangen heb ik besloten deze week nog eens fase 1a te doen... de hele strenge fase tot ik onder die 65 kg zit want mijn lichaam is zich volgens mij aan het settelen op dit gewicht. Waarschijnlijk ook omdat ik nu terug op het gewicht sta van voor mijn laatste zwangerschap.. maar dit is natuurlijk niet het gewicht dat ik wil! Ik wil toch zo graag onder die 65 kg zitten en zelf onder de 64 kg als het eventjes kan! We zullen zien hoe het nu verder gaat maar deze week is het alleszins de broeksriem terug dicht en er weer voor gaan.. het zal weer een aanpassingen zijn zo weer enkel die producten eten maar het is voor het goede doel ;-)

Tot de volgende!

Groetjes
Miss F