Dag 143

28-05-2015 09:39

Heykes,

Vandaag zie ik het weer allemaal beter zitten, fase 1 terug doen valt op zich beter mee dan ik had verwacht en ik moet zelf mijn best doen om tijdig te eten. Misschien ook door mijn detox kuur dat ik wat minder honger heb? Ik weet het niet. Nu een weekje bezig met de detox en het enige wat ik nu voel is dat ik elke dag 1 à 2 keer het toilet ga opzoeken maar voor de rest. Toch wel eens op de weegschaal gaan staan en ik zal een mooie 65,3 kg verschijnen... dat gaf me ergens een goed gevoel omdat het toch langzaamaan weer aan het dalen is, als ik me nu goed houd en niet meer ga zeuren dan komt het volgens mij wel goed! Maar het niet zeuren... ik moet zondag naar een lentefeest dus het zal al moeilijker worden dan, een cava'tje zal wel niet zoveel kwaad kunnen zeker?? We zullen zien hoe de rest gaat...

Ik heb ook opnieuw een motivatie gevonden om verder te gaan! Ik kan ondertussen in mijn kledij dat ik gepost heb op dag 54... ik kan heel goed in mijn 2 kleedjes dus dat is al een hele overwinning! Het kleedje met meerdere kleurtjes ga ik aandoen zondag voor het lentefeest en het coraalrode kleedje ga ik dragen voor de doop van mijn dochter deze zomer op reis. Mijn jumpsuits zijn ook al gepast en ik kan erin en ik krijg ze dicht... maar... jah, er is er in kunnen en ER IN kunnen en aan de buikstreek zie je toch dat ze nog een beetje spannen... die verdomde buik toch, waarom is dat zo'n moeilijke streek? 
Maar goed, ik kan er dus in... nu heb ik een broek gemaakt..

Een 7tal jaar geleden heb ik een reisje gemaakt naar Lloret De Mar... ik was nog redelijk jong en had nooit zo'n reisjes gemaakt, nog maar 1 baby dus... het was de moment! Met een paar vrienden gegaan en me super geamuseerd! Daar stond ik op mijn gewicht laat ons zeggen! Ik had een favoriete broek, mijn zwarte mega goed passende broek... hier een foto van mijn tijd daar:

Wat een tijd... zorgeloos en al maar dit is dus het lichaam dat ik zo hard mis en terug wil. Ik weet dat ik rekening moet houden met het feit dat ik 3 kinderen heb maar op deze foto heb ik er al eentje gehad dus het moet mogelijk zijn! Dus deze broek heb ik veel gedragen omdat ik me er super goed in voelde, met alle gevolgen van dien. Ik heb ze tot op de draad versleten, zo erg dat ik ze even droeg voor mijn 'Halloween' lessen... dus heb ik besloten ze opnieuw te maken! Ik heb deze broek volledig uit elkaar gehaald (met pijn in het hart) om de stukken als patroon te gebruiken. En ik heb ze gemaakt in het blauw en in het rood!

Nice toch.. ik ben er toch mega trots op, het heeft me veel werk, zweet en pijnlijk denkwerk gekost maar het was het uiteindelijk allemaal waard! Tot het moment dat je weer geconfronteerd wordt met je omvang en de broeken probeert aan te doen...

Amaai.. dat is toch weer een controntatie zenne... Ok ok ik krijg ze tot boven en dat is ook al een prestatie maar er moet toch nog een 2tal cm van mijn billen verdwijnen en een goeie 5 cm van mijn buik... maar 10 cm zal nog beter zijn want het is niet de bedoeling om met zwembandjes rond te lopen als ik deze broek aanheb. De rode valt ook net iets kleiner uit (handgemaakt is nooit gelijk) dus er moeten er zeker nog een paar af! Tegen de vakantie zal het waarschijnlijk niet meer lukken maar we gaan het proberen. Het zal wel leuk zijn als ik ze zal kunnen dragen want het zijn MIJN broeken... dat is gewoon de max dus zal ik ze ook met trots dragen. Ik denk dat ik er ook nog eentje zal maken in het zwart maar ik ga eerst wachten tot ik in deze 2 kan en dan andere kleuren ook maken, anders gaat mijne vent zot worden :-D
Zo heb ik natuurlijk een leuke motivatie bij om verder te doen met mijn dieet! We blijven volhouden ookal is de weegschaal ons soms wat minder gunstig! 

Ik heb ook een nieuwe fitness challenge gevonden waar mensen toch mooie resultaten mee behalen... maar dat is voor maandag! Heel zwaar maar blijkbaar effectief! We zullen zien ;-)

In een goeie week ben ik alweer een maand verder, qua gewicht zal er niet veel af zijn want ik ben al 3 weken blijven hangen maar ik hoop wel tegen dan onder de 65 kg te zitten... nog een weekje voor 400 gram, dat moet toch lukken? Blijven focussen en blijven doorgaan... ik kan het! Nog 34 dagen en ik vertrek op reis... spannend! Mijn weging voor 6 maanden zou daar moeten gebeuren maar aangezien mijn weegschaal daar anders is zal ik het doen de dag van mijn vertrek... op 1 juli dus.

Goed, op naar de volgende weging! Tot maandag!

Groetjes
Miss F