Dag 148

02-06-2015 16:25

Hey iedereen

Ik wil eventjes dit bericht sturen aangezien ik maandag geen wekelijkse melding en weging heb gedaan. Ik ben namelijk al 3 dagen niet meer bezig met mijn dieet!
Ja ik weet het, ik ben er ergens ook niet trots op maar het werd allemaal een beetje te veel. Ik bleef op hetzelfde gewicht staan wat ik er ook voor deed, ik mocht sporten en mijn dieet 100% volgen het veranderde niks. Ookal sta ik nu op het gewicht van voor mijn laatste zwangerschap was het voor mij heel belangrijk om onder dat gewicht te zitten en zeker onder die 65 kg tegen dat ik op reis vertrek. Dat zal er nu wel niet meer inzitten maar ik zal me ook snel herpakken. De fase 1 techniek is me ook niet gelukt en daarom dat ik er eventjes tussenuit moest, even genieten van alles en verstand op 0.... ben ik bang voor die weegschaal vrijdag? Ja zeker, ik ben dan 5 maanden bezig en ik ben met mijn resultaten aan het knoeien maar ik had even deze pauze nodig. Ik probeer ook niet danig te overdrijven in mijn eten maar ik ben ervan aan het genieten!

Stiekem hoop ik dat mijn lichaam weer zal reageren op de shock als ik terug met mijn dieetvoeding start en dat ik toch nog 2 kg zal kwijt geraken tegen dat ik vertrek maar misschien is dat net ietsje te hoog gegrepen aangezien ik in 4 weken vertrek. We zullen zien, het plan is om me morgen weer te herpakken (hopelijk niet te veel boven de 66 kg gegaan) en uitkijken naar de weging en meting op vrijdag om dan verder te gaan met de wekelijkse wegingen op maandag... ik ben er bijna ik weet het maar het wordt ongelooflijk moeilijk nu! Dus het zal zeker en vast tandjes bijten worden, zeker aangezien er nog een paar feestjes tussen zullen zitten...

Op naar de volgende ;-)

Groetjes
Miss F