Dag 25

29-01-2015 11:24

We zijn goed onderweg naar de eerste maand! Ik heb deze week toch weer eventjes hongerig de dag door moeten komen maar we zijn nu weer goed onderweg en ik heb gelukkig goed op de tanden gebeten. Buiten nog wat hoofdpijn gaat alles weer prima vandaag. Ik heb deze week wel ondervonden dat mijn fut een beetje verloren is gegaan, aangezien ik wel vele lessen moet geven in de week is dit niet echt ideaal. Op mijn hoogste actieve punt ('s avonds) heb ik het minst energie van de dag dus dat moet echt veranderen, nog even doorbijten hoop ik. We zien wel na een maandje.

Vandaag wil ik jullie weer een lekkere maaltijd voorstellen dat ik tijdens mijn kilo strijd ben tegengekomen.
De Kyalin Noodles!

Echt waar ik beloof het jullie ze zijn echt lekker! Ze zijn wel een beetje aan de duurdere kant en dat houdt me af en toe wel eens tegen om er veel van te eten en dat is jammer want ze vullen me echt wel goed!
Er zitten Noodles, kruiden en een blokje voor soep bij. Je doet deze allemaal in de cup en giet er 250 ml kokend water bij en laat het een minuutje of 5 toch zeker intrekken.

Ik drink eerst mijn soep uit, zo kunnen de noodles nog een beetje langer intrekken en daarna kan ik heerlijk genieten van mijn noodles. Ok, het is niet zoals echte noodles/pasta maar ze zijn echt lekker! Het is eigenlijk een beetje zoals we volkoren pasta zouden eten! Als je eens iets anders wilt dan is dit een echte aanrader... ik eet dit toch een 2tal keer per week!

Na mijn teleurstelling op maandag heb ik het ook weer niet kunnen laten en heb ik mij toch weer op die weegschaal gesteld... ik zou ze eigenlijk uit mijn zicht in de kast moeten gaan verstoppen want ik ga weer mijn hopen hoog leggen en wat als ik weer word teleurgesteld? Ik woog vandaag 82 kg dus ik hoop dat het zeker zo blijft of dat er maandag weer ietsje meer is afgegaan! We zullen zien, het is weer spannend afwachten tot maandag.

Ik moet me er geloof ik ook bij  neerleggen dat het niet alle weken feest kan zijn en ik niet altijd zoveel kan afgevallen zijn zoals in mijn eerste week. Alles wat ik verlies is weer een overwinning en is beter dan bijkomen natuurlijk. Ik zou het liefst ook alles in 1,2,3 verliezen maar zo werkt het jammer genoeg niet! Bijven doorgaan en doorbijten en misschien als ik me binnen een weekje ga meten enzo... ook dan ga ik mijn spiermassa, vetpercentage en dergelijke berekenene.

Tot de volgende!

Groetjes
Miss F