Dag 46

19-02-2015 10:51

Maandag naar Aalst Carnaval geweest... ik dacht ik moet me eens kunnen uitleven en laten gaan zonder aan het dieet te moeten denken maar zonder los te gaan. Ik had mijn snacks mee dat ik nog moest nuttigen en zag het volledig zitten. Mijne man is de dag zelf ziek gevallen maar na 3 dagen naaien aan mijn kostuum had ik geen zin om thuis te blijven! Dus ik heb mezelf vermand en ben toch gegaan. De kostuums waren geweldig goed gelukt en ik zag het volledig zitten:

Op de foto's achteraf is wel gebleken dat ik inderdaag nog zoveel kilo's kwijt moet eer ik er weer deftig uit zal gaan zien maar ik ben goed bezig dus ik probeer het uit mijn hoofd te zetten! Zo'n foto's zijn natuurlijk een aanmoediging om verder te doen omdat er toch nog veel werk aan de winkel is... 

Ik heb toch wel een heel klein ietsie bietsie beetje gezeurd... shame on me, ik weet het. Mijn zus (op de foto links) was nog een Limoncello aan het drinken voor ons vertrek richting Carnaval... eerst heb ik afgeslaan en ik heb me geen glaasje genomen. Ik had mezelf ook voorgenomen niet te drinken en als ik dan toch iets dronk het een Cava'tje zou zijn omdat dezze het minste zouden moeten bevatten. Naar het einde toe heb ik toch een slokje of 2 gedronken van mijn zus haar Limoncello... het brandde van in mijn mond tot het in mijn maag terecht kwam... en mijn zus zei dat hij niet eens zo straf was, voor mij dus wel! Wat 2 maanden geen alcohol kan doen eh ;-)

Het de dag erna opgebiecht aan mijn ma omdat ik me wel ongelooflijk schuldig voelde en ze zei tegen mij; 'Oh nee, nu ga je weer van nul moeten beginnen want bij elke klein stukje dat je eet of drinkt dat niet mag gaat je lichaam weer uit ketose en moet je alles terug opbouwen'. Ik was natuurlijk helemaal van slag dat er iets zou bijkomen deze week en ben al elke dag op de weegschaal gaan staan. Niet goed voor mijnen tikker elke morgen. We zullen zien maandag mar ik weet dat het zeuren er niet meer in zal zitten voor mijn tijdens deze strenge fase. Nog 2 weekjes en we zitten alweer een maand verder... februari is een korte maand maar het vliegt toch zo voorbij...

Tot de volgende weging.

Groetjes
Miss F