Dag 5

09-01-2015 10:26

Hey,

Ik kom nog even een update geven. Ik ben aan mijn 5de dag begonnen en moet zeggen ik heb een aantal lastige dagen achter de rug. Ik had 4 dagen lang veel honger gedurende de dag, vandaag is de eerste dag dat ik moest eten en niet omdat ik honger had. Dat zijn de lastigste dagen, je hebt contstant een honger gevoel en dat is knap lastig! Ik heb altijd komkommer en ijsbergsla in huis zodat ik iets kan knabbelen want als je overmatig eet moet je je mond soms gewoon even bezighouden! En tot nu toe heeft me dat goed geholpen! We blijven volhouden want vandaag is de honger al een stuk minder maar nog niet verdwenen.
Dinsdag was een dag van hoofdpijn... maar gelukkig bleef het bij die ene dag, het is ook een normale reactie van je lichaam aangezien je helemaal aant het detoxen bent. Je lichaam krijgt geen suikers en koolhydraten meer binnen in de hoeveelheid dat het gewoon is en verzet zich ook een beetje, vandaar ook het hongergevoel. Het gaat wel over, bij de ene iets vlugger dan de ander maar we moeten gewoon doorbijten! Het lukt me wel!

Ik ben bezig met fase 1a maar de strenge versie, ik eet gedurende een maand enkel de eiwitporties van Kyalin en mijn groenten, ook eet ik bij veel honger (of het klaarmaken van mijn gezin's maaltijd) 1/2 liter soep. Het is niet zoveel maar het helpt wel, als ik mijn tas soep bij me staan heb ben ik minder geneigd om te proeven/zeuren van het eten van de rest van het gezin. Gisteren was de zwaarste dag, toen maakte ik frietjes klaar... als dat in de neus vliegt maar ik heb het volgehouden en enkel gekeken hoe de rest ervan genoten heeft. "trots op mezelf"
Ik daarintegen heb een maaltijd van Kyalin naar binnen gewerkt, de 'kip curry smart meal'. 

Het was de eerste keer dat ik zo iets at en ik was me er niet van bewust dat het om echte kip zou gaan, het heeft wel gesmaakt zo nog eens echt eten na 4 dagen. Het enige jammere was dat er ook groentjes bijzaten, deze waren echt niet meer zo smakelijk door in de saus/verpakking te zitten. Het is volgens mij beter om zelf gestoofde groentjes klaar te maken en deze lekker op te eten bij de kip. Maar dat weten we nu voor een volgende keer!

Ik heb voorlopig ook kunnen weerstaan aan de verleiding om op de weegschaal te gaan staan.. ik probeer het echt vol te houden tot maandag, dit om ontgoocheling of hoge verwachtingen te ontwijken. We kijken wel vol zenuwen uit naar maandag want na een week uit zakjes eten en meer dan 2 liter water per dag te drinken verwacht je wel dat er iets moois van komt, toch?

Groetjes
Miss F