Dag 54

27-02-2015 11:33

Hey allemaal,

We zijn nog steeds goed bezig met ons dieet... heel sporadisch drink ik 1 glaasje cava voor de gezelligheid (maar het blijft absoluut bij 1) en dit lijkt voorlopig mijn dieet niet teniet te doen. Ik mag eens een glaasje maar natuurlijk niet overdrijven! Als dat een keertje voorvalt kan het gerust zonder zorgen maar je moet er natuurlijk geen misbruik van gaan maken want dan ga je het dieet wel verdoemen en dit is zeker geen aanmoediging tot... maar gewoon een weetje dat het wel even kan!

Ik ga jullie in deze blog ook eens voorstellen aan de kledij waar ik het meeste naar uitkijk om terug te kunnen dragen eens ik terug op mijn gewicht sta en waarvan ik hoop dat ik ze in mijn valies kan steken als ik op reis ga!

Als eerste toon ik je de kleedjes die ik nog nooit heb gedragen:

Ik zag deze kleedjes in de winkel hangen toen ik 7 maanden zwanger was, het waren mega solden in een super leuk winkeltje dus dacht ik bij mezelf dat ik er tegen volgende zomer wel zou inkunnen. Ik heb ze over mijn hoofd getrokken zo ver als ik kon en keek toen in de spiegel of ik met de kleuren goed stond! Mijn man erbij als versterking natuurlijk en we kwamen tot de conclusie dat de jurken super mooi waren dus heb ik ze gekocht. Nu wil ik ze natuurlijk heel graag meedoen op reis om ze voor het eerst te kunnen dragen en daar zie ik natuurlijk mega naar uit! Dit zijn mijn eerste kledingsstukken die me mede motiveren om door te gaan met mijn dieet!
 
Dan als 2de deel heb ik mijn jumpsuits:
 
 

Ik had een 2tal jaar geleden mijn donkere jumsuit gekocht van G-star, nadat ik hem in Canada in de rekken had zien hangen wou ik hem heel graag hebben. In Canada ging hij me wel meer dan € 200 kosten en dat vind ik iets teveel van het goede dus ging ik ernaar opzoek in Belië... na een lange zoektocht heb ik hem dan eindelijk gevonden en werd één van mijn favoriete kledingsstukken. Toen mijn man me meenam naar een exclusieve sale van G-star had ik mezelf voorgenomen als er een jumpsuit was in mijn maat (dezelfde als mijn andere) dat ik hem zowiezo ging kopen. Op dit moment was ik nog maar 3 weken bevallen dus mijn lichaam was ook niet zo super. En wat raad je... ja hoor helmaal achteraan in een hoekje stond hij naar me te lachen. De licht gekleurde jumpsuit heb ik dus ook nog nooit gedragen en daar kijk ik ook ontzettend naar uit! Hopelijk kan ik ook deze op reis dragen, weer een motiverend stuk kleding meer ;-)

Dus als dit geen goede redenen zijn om verder te gaan met het dieet + mijn reis naar de zon dan is niks een goede reden! Nu uitkijken naar maandag voor de volgende weging en zeker de donderdag want dan zijn we weer een maand verder en ik ben benieuwd of we die befaamde 5 kilo zullen halen... spannend..

Tot de volgende!

Groetjes
Miss F