Dag 73

18-03-2015 15:05

OMG!!! Ik ben bezig met mijn "21 Day Fix" en het is uiteindelijk ook nog zwaar afzien. Mijn eerste dag viel heel goed mee, het is een workout van 30 minuten en de eerste cardio voor het volledige lichaam. Ik ben door deze workout gevlogen en had het gevoel dat ik deze 21 dagen zonder probleem zou gaan doorstaan. 's Avonds gewoon mijn lessen gaan geven en met een lekker gevoel gaan slapen. Op dinsdag... het was mijn ergste dag ooit! Ik was zo STIJF! Niet meer normaal, zeker voor iemand dat al 12u per week sport en niks voelde tijdens de workout. Gelukkig was het gisteren een workout voor het bovenlichaam en kon ik deze ook zonder veel problemen volhouden! Vandaag nog altijd een beetje stijf maar ik heb me erdoor gesleurd, we gaan ervoor en geven niet op! Ik stond eerste een beetje twijfelachtig tegenover het programma maar ik moet eerlijk zeggen als ik mijn spieren voel heb ik echt het gevoel dat ik andere spieren gebruik en dat het misschien toch kan helpen op mijn 'probleemzones'. We zien wel maar we geven dit programma zeker niet op, ik kijk al uit naar zondag voor een setje Yoga ;-)

Het dieet op zich gaat heel goed eigenlijk, de honger is volledig weg en ik moet bijna een wekker zetten om op tijd een maaltijd te nuttigen. Zo veel te beter natuurlijk want met honger zitten is zeker alles behalve leuk! Het was tanden bijten maar ik ben blij dat ik zover gekomen ben. Zeker met mijn gewone maaltijden tussendoor nu is het dieet veel aangenamer geworden... ik kijk uit naar mijn maaltijden 's avonds en het is soms zelfs een beetje teveel dat ik op mijn bord wil nemen. Alleen maar positief al je het mij vraagt. 

Ik kijk alweer uit naar mijn weging maandag! Natuurlijk rekening houdend met de eventuele extra spieren :-D

Tot de volgende

Groetjes
Miss F