Dag 77

22-03-2015 20:28

Hey allen,

Ik ben vandaag een week bezig met mijn "21 Day Fix" challenge en ik heb het goed doorstaan!

Ik was wel super blij dat het vandaag een relax dagje was, een dagje met Yoga... nog een hevige les zou ik niet hebben doorstaan ;-)
Het is echt goed voor het lichaam en de geest, ik denk dat ik op zondag zal blijven Yoga doen gewoon om me de hele dag door goed te voelen! Het zal me ontstressen en zo kan ik nog meer van mijn vrije luie zondag gaan genieten. Ook op reis neem ik de Yoga dan mee, lekker zalig in de ochtendzon... mmmm... ik zie het al voor me en ik zie het zitten.
Ik ben eens benieuwd hoe mijn 2de week zal verlopen, zal ze even zwaar worden dan mijn 1ste? Ik had het niet verwacht maar ik moest toch ook mijn best doen om de oefeningen vol te houden. Misschien is dit ook mede omdat ik in de week ook nog eens de fitnesslessen geef maar toch, de meeste mensen zouden toch verwachten dat het voor mij ietsje makkelijker zou gaan verlopen.
De foto van mijn buik en 'lovehandles' hou ik momenteel voor mezelf en op het einde van mijn 3 weken zal ik de foto's naast elkaar geplakt posten zodat we kunnen zien of het daadwerkelijk iets voor me heeft gedaan. Ik ben benieuwd, voor de moment zie of voel ik nog niet zoveel verschil daarom beter wachten tot het einde!

Zoals ik al eerder zei ben ik super blij dat ik terug een stukje gewoon mag gaan eten, vandaag was het ook weer echt lekker


Lekker scampi's met worteltjes... de scampi's zijn gebakken met een beetje curry en in een room van Alpro. Niet te veel gebruiken natuurlijk maar ik verzeker je, dit was echt super mega lekker! Smaakte naar meer maar met deze kleine portie had ik eigenlijk wel genoeg! Dit komt zeker ook nog eens op het menu, ik zal in de loop van volgende week ook nog wat van mijn lekkere gerechtjes posten om jullie eventueel ook een idee te geven wat je zoal kunt gaan eten in deze fase en ook deze erna.

Voila, ik ga nog een beetje van mijn avond genieten misschien wel eens met een glaasje voor de gelegenheid want dat mis ik toch nog het meeste, samen met mijn man een glaasje nuttigen... maar het blijft bij dat ene glaasje want anders is het weer te ver gaan en kunnen we weer bijkomen!

Morgen gaan we weer wegen.. spannend want ik moet er wel nog 3,5 kg af en dit in 3 weken (morgen weten we hoeveel dichter we al zijn bij het resultaat!) Ik hoop echt dat het me nog 1 keertje lukt om die 5 kg kwijt te spelen in 1 maand en dan is het niet ver meer af van mijn "6" vooraan :-D
Dus... duimen maar dat er morgen toch weer een kilootje af is gegaan...

Tot morgen

Groetjes
Miss F