Dag 81

26-03-2015 10:12

Heykes,

We zijn al 81 dagen aan het diëten en ik moet zeggen ik voel me elke dag weer een stukje beter... mijn sportlessen gaan ook al veel gemakkelijker, ik voel me beter en doe het ook beter.
Zo een zalig gevoel om je volledig te kunnen laten gaan in een les zoals 'Zumba' en je niet heel erg te moeten schamen over alle wiebelende delen van je lichaam... want die zitten er nog steeds maar het was ooit veel erger, geloof me! Ik kan ook alweer een deeltje van mijn kledij aandoen waar ik lange tijd niet meer inkon. De broeken daar zal ik nog even voor moeten wachten maar de truitjes gaan al makkelijker aan, weer iets om naar uit te kijken de moment dat ik terug vlotjes in mijn zumbabroeken zal kunnen ;-)

Met de '21 Day Fix' gaat het ook veel beter en vlotter, ookal moet ik eerlijk toegeven dat ik mezelf er helemaal aan heb moeten zetten deze week want na een zware week vorige week stond ik er nogal weigerachtig tegenover omdat ik me niet nog een keer zo wou voelen maar ik heb doorgezet en ik ben blij want ik ben ervan overtuigd dat het daarom ook beter gaat in mijn lessen. Ik voel dat ik meer energie heb en dat doet ongelooflijk veel deugd!

Dan nog wat foto's getrokken van mijn 'gewone' voeding deze week

Een lekker stukje vis met prei... het was heel lekker, ik ben op zich niet zo een visliefhebber maar nu met mijn dieet ben ik zo ontzettend blij en enthousiast als er normaal eten voor mijn neus staat dat ik alles met gemak op ga eten. Ik denk dat mijn lichaam de schok al voorbij is van al het gezonde eten te krijgen dat ik niet echt meer naar die pasta en pattat ga hunkeren en dat had ik in het begin wel. Dus nu probeer ik 1 keertje per week toch vis te eten, meestal klaargemaakt in de oven.

Een biefstuk!!!!!!!! Wat is dat lang geleden!! Het ziet er misschien ietsje minder smakelijk uit dan de andere maar het was wel heel erg lekker eerlijk gezegd... Met een klein roomsausje erbij (Alpro room) en het wat heeft dat mij gesmaakt! Ik miste zelfs niet eens mijn frietjes erbij, zo puur genieten van alle smaken op mijn bord! Door dit dieet ben ik de smaken van groente en zo meer gaan appreciëren ook, waardoor alles ook beter smaakt. Ik achtte het niet mogelijk maar ik geniet heel hard van mijn eten nu ookal zou het soms wat weinig lijken. Ik heb wel altijd voldoende gegeten, daaraan heb ik dan ook weer gemerkt dat een mens (zeker ik) vooral met de ogen eet en hoe meer er op mijn bord lag hoe beter. Nu heb ik een goed gevuld gezond bord, op zich niet zo veel eigenlijk, en ik heb ook genoeg. Je moet er altijd rekening mee houden dat je maag maar na een 20tal minuten weet dat het genoeg heeft. Daarom is het ook zo dat hoe trager je eet hoe beter!

Maar goed, we gaan verder en hopen op nog meer super goede resultaten in de toekomst... hup hup hup, we kunnen het!

Tot de volgende

Groetjes
Miss F