Voor we van start gaan

02-01-2015 14:56

Hey allemaal,

De beslissing is gevallen dat we maandag 05 januari 2015 starten met het dieet, waarom nog niet vandaag? Nog te
veel nieuwjaarsafspraken en de verjaardag van mijn ma staat ook voor de deur... dus ja, nog eventjes niet.

Ik zal me maar 1 keer per maand gaan meten en ook maar 1 keer per maand foto's posten, zo is het verschil
beter te zien en wordt het ook niet te veel!

Ik probeer elke dag iets te schrijven maar het kan ook eens zonder zijn want ik heb nog altijd 3 kinderen waarvan de jongste 16 weken dus ik heb ook mijn handen vol! Ik doe mijn best! Naast mijn hobby als naaister zal ik er een hobby als Blogster bijkrijgen en dan is het weer gewoon een kwestie van organiseren...

Nog een laatste weekendje genieten met een glaasje en het goede eten en dan is het voorbij :-( 
Voor het goede doel... want ik zal je alvast tonen hoe ik eruit zag voor ik mijn kids had met een fotootje:

... en daar doen we het voor ...

Groetjes 
Miss F