Na 1 maand Kyalin

05-02-2015 11:30

Hey allemaal...

We zijn er, 1 maand later en de resultaten mogen echt gezien worden vind ik! Ik ben ontzettend trots met deze resultaten en hoop dat het ook in de toekomst zo vlot blijft gaan.

Als eerste heb ik me gewogen deze ochtend:

Er is nu in 1 maand tijd maar liefst 8,3 kg afgegaan! Dat wil zeggen dat ik mijn kaap van 8 kilo heb gehaald!!! En dat maakt me meer dan blij, ik heb zo op mijn tanden moeten bijten en echt mijn toekomstige lichaam in gedachten moeten houden om het vol te houden maar na deze resultaten is het wel alles waard geweest! Ik ben goed onderweg en hoop dat het in de toekomst ook zo blijft verder gaan dat ik met een gerust hart op reis kan gaan!

De foto's van de transformatie in 1 maand tijd kan je in mijn tabblad "foto's" vinden. Zeker eens kijken!

Vervolgens heb ik me gemeten:

Het restultaat hier was ook best verbluffend! Ik ben maar liefst 30,5 cm kwijt over mijn gehele lichaam! Ik had het wel gehoopd natuurlijk aangezien ik veel sport moest er toch iets van zijn maar het resultaat zien op papier geeft toch die extra aanmoediging en schouderklopje!
Opnieuw heel tevreden met mijn resultaten :-D

En dan als laatste moest ik nog mijn BMI opnieuw berekenen:

Ik ben al goed gezakt!! Ik sta ook niet meer in het rood, het is al oranje geworden maar ik zit wel nog even van het groen af! Maar het is met verbetering en heb nu enkel nog overgewicht! Ik heb gelukkig geen zware obesitas meer want dat was echt de schrik van mijn leven... ik denk niet dat ik ooit zo zwaar ben geweest en wil daar liefst ook niet meer naartoe! Goed... we zijn onderweg maar hebben nog een serieuze weg af te leggen voor ik echt tevreden ben.
Stap 1 is bijna bereikt, ik zit bijna onder de 80 kg en dat is de eerste mijlpaal van mijn dieet! 

Ik liet me ook bij mijn Kyalin coach wegen vandaag om te weten wat de percentages zijn in mijn lichaam en dit was het resultaat:

* Vet = 40,7 %
* Spieren = 45,9 kg
* Botten = 2,5 kg
* Vocht = 44,4 %
* Leeftijd = 46 jaar

Het zijn nu ook niet de meest flatterende resultaten zeker leeftijdsgewijs maar het is nu eenmaal wat het is, ik hoop die leeftijd snel naar onder te krijgen alsook het vetpercentage, daarmee moet ik toch zeker onder de 30 % geraken en liefst zelf ietsje meer! Er is nog veel werk aan de winkel maar we gaan goed vooruit!

Volgende doel voor binnen een maand ga ik zetten op 5 kg minder.. das ietsje meer dan 1 kg per week en ik denk dat dit toch ook gemakkelijk haalbaar moet zijn... als ik nu nog 4 maanden aan 5 kg per maand kan volhouden zal ik zeker en vast klaar zijn voor mijn reis en zit ik al goed in de stabiliseringsfase!

We kunnen weer vol goede moed verder met het dieet! Ik zie het volledig zitten om mijn verdere kilo's er gemakkelijk af te krijgen!

Groetjes
Miss F 

xoxoxoxoxox