Na 1 week

12-01-2015 09:08

OMG ik ben zo opgelucht, blij, opgewonden, enthousiast.. vandaag was mijn eerste weging in een week tijd en wat ben ik blij met het resultaat van een week doorbijten, honger en uit zakjes eten ;-)

Er is gewoonweg 3,2 kg verdwenen!! Dat is heel wat voor mij in 1 week tijd! Wat ben ik blij met dit resultaat.. het is het dus allemaal waard geweest.

Nu heb ik echt de courrage om door te gaan en vol te houden want met zo'n resultaat kan het gewoon niet anders dan inspirerend zijn. Ik ben er me natuurlijk van bewust dat het niet elke week feest kan zijn maar dit is een mooi begin en geeft me het gevoel dat het kan. Als er nu nog wekelijks een kilootje afkan ben ik er deze zomer, happy times en heel goede vooruitzichten.

Gisteren was een moeilijke dag, bij mijn peter gaan nieuwjaren. Allemaal lekker hapjes, Cava, wijn, etc. op de tafel en ik met mijn water/spa.. dan moest ik eten dus had ik een smoothie aardbei/banaan mee (heel lekker en luchtig) waardoor ik de meeste trek kon kalmeren. Maar uiteindelijk moet ik zeggen dat ik er niet echt heel veel last van had om er niet aan te komen, een glaasje Cava smaakt altijd maar ik kon er heel goed mee om! Bij het eten had ik me ook voorbereid en op voorhand mijn pasta met rattatouille klaargemaakt, even in de microgolf en ik kon aan tafel gewoon lekker mee eten. Mijn water was gisteren niet zo'n succesverhaal, amper 1 1/2 liter gedronken. De rest van mijn week zat ik flink boven de 2 liter maar zondag was het moeilijk. Vandaag herpakken we ons en gaan we er weer volledig voor! Let's go go go ...

Groetjes
Miss F