Na 3 maanden Kyalin

05-04-2015 21:43

Hey,

Eindelijk ben ik er tot geraakt om vandaag mijn verhaal toch te schrijven, vandaag ben ik al 3 maanden bezig met dit dieet en de tijd lijkt toch voorbij gevlogen. Maar ik heb natuurlijk nog een lange weg af te gaan! 

We beginnen altijd met hetzelfde ritueel en dat is vandaag niet anders, de weegschaal

Wat een teleurstelling vandaag!!!!!! Ik wist dat deze dag zou komen maar ik had gehoopt dat het na de volgende mijlpaal van '6' vooraan zou gaan wachten maar neen hij is er al. Ik ben op een kleine week maar 100 gram kwijt geraakt! Is het omdat ik meer sport en met mijn Body Challenge ben begonnen? Ik weet het niet maar het is niet leuk en motiveert ook niet! Ik heb ook mijn maanddoel niet behaald, jammer genoeg ben ik in deze maand geen 5 kilo kwijtgeraakt! :-( Ik ben nu op een maandje tijd maar 4,2 kg af... dat is een kilo minder dan vorige maand en dat komt hard aan! De meeste zouden zeggen dat ik blij moet zijn omdat er toch nog steeds ongeveer een kilo per week af is gegaan maar ik zie het jammer genoeg niet zo... ik moet op mijn tanden bijten en doordoen maar dit is voor mij een zware tegenslag! Pffff... SUCKS!
Als je naar de foto's kijkt vind ik het ook niet zo een mega verschil buiten vorige maand, het is toch ook een goeie 4 kilo die eraf is gegaan. Het kan ook aan de witte bikini liggen natuurlijk maar goed... het is mijn favoriete bikini dus die zal deze zomer ook zeker niet thuis gaan blijven! Ik zal gewoon extra mijn best moeten gaan doen in de komende weken. Ik had zo gehoopt om binnen de week onder die 70 te geraken maar het zal niet voor direct zijn, het zal voor na de paasvakantie zijn.

Mijn meting was ook minder dan vorige maar daarover ben ik over het geheel eigenlijk best nog tevreden

Ik ben toch weer 26,5 cm kwijt, het is er geen 30 meer maar ik ben in totaal wel 93 cm al kwijt geraakt... dat is bijna een meter omtrek stel je voor!!! Op vlak van cm'ers met ik dan wel tevreden als ik maar niet naar de foto's kijk want die maken me toch wel triest!

Ook heb ik vandaag weer mijn BMI berekend

HIJ IS GROEN!!!! Ik heb eindelijk weer een gezond gewicht!!! Ik heb er veel moeten voor doen en 3 maanden keihard moeten voor werken maar mijn BMI is eindelijk weer een gezond getal! Dat was een opluchting en toch een zonnestraaltje door een bewolkte dag! Maar het maakt dat gewicht jammer genoeg niet goed!
Ik ga desondanks blijven vechten en er blijven voor gaan want ik moet nog 9,1 kg kwijt zien te geraken in 12 weken en ik hoop echt dat het mij zal gaan lukken ookal vrees ik er een beetje voor! 

Een goed moment dat ik dit weekend ook wel had is dat ik één van mijn favoriete jurken heb kunnen aantrekken voor het verjaardagsfeestje van mijn zus haar dochtertje. Het lijkt een eeuwigheid geleden dat ik nog eens normale kledij aanhad of moeite deed om er goed uit te zien.. en het deed deugd, gaf me een natuurlijke en nodige boost! Maar het is natuurlijk niet genoeg maar laten we eerlijk zijn, is dat het eigenlijk ooit?
Ik blijf streven naar het gewenste gewicht maar zal ook al heel blij zijn als ik de 65 kg kan halen voordat ik op reis vertrek, het is niet ideaal en ik blijf streven naar mijn doel van 62 kg maar ik moet ergens ook realistisch blijven en hetgeen ik tot nu heb bereikt is wel al heel mooi!

Indien ik tijd heb en er een verschil op zit zal ik me morgen wegen en opnieuw een bericht posten, misschien zal ik dan ook een beetje meer uitleg geven over met wat ik zoal bezig ben nu van challenges en dergelijke. Indien het niet de moeite is zal het voor ergens deze week zijn aangezien ik morgen niet lang thuis zal zijn ook. 
We zien wel!

Tot de volgende

Groetjes
Miss F
xoxoxoxoxoxoxox