Na 4 maanden Kyalin

05-05-2015 14:13

En ja hoor we zijn alweer een maand verder! Ik ben vandaag al 4 maanden bezig met dit dieet en ik doe het nog altijd goed (ookal zeg ik het zelf!)

Mijn gewicht is niet meer zo drastisch gedaald als voorheen maar ik ben nog steeds heel tevreden met wat ik tot nu toe bereikt heb. Ik kom er, langzaam maar zeker! Gisteren ook gewogen want het was weegmaandag maar toch vandaag nog een klein verschilletje :-D

Toch nog 100 gram af sinds gisteren... een heleboel maar voor mij maakt het toch wel een verschil want het is toch weer 100 gram dichter bij mijn doel. Dit wil zeggen dat ik op 4 maanden tijd 21,4 kg kwijt ben geraakt en dat is een hele prestatie ookal zeg ik het zelf! Dat is toch meer dan 5 kg per maand en dat was mijn doel van in het begin. Ik heb nog 5,5 kg te gaan en dat zal me lukken ookal ben ik er ergens ook wel van overtuigd dat het me niet zal lukken voordat ik op reis vertrek maar op reis ga ik genieten, niet overdrijven maar wel genieten. Dan nemen we de draad terug op als we terug zijn.
Deze maand is er maar 3,6 kg af gegaan dus dat is net geen kilo per week (rekenen op 4 weken per maand) en daar ben ik best ook nog tevreden mee, zeker als je kijkt naar mijn laatste week. Dus ik kan echt helemaal niet klagen met mijn resultaten tot nu toe ookal had ik ze liever ook beter zien gaan want dit wil zeggen dat ik nog steeds niet aan fase 2 mag beginnen... mss binnen een paar dagen want ik mag starten als er nog eens 100 gram af is dus we zullen zien. Ik laat het zeker weten als het zo ver is!

Mijn meting was eigenlijk wel verassend goed! Mijn gewicht was niet zoveel verdwenen maar de cm'ers blijven gaan en dat is ook wel heel belangrijk vind ik! 

Ik ben toch weer een mooie 26 cm kwijt geraakt en ben nu al meer dan een meter in omtrek kwijt! Toch wel een resultaat om iets of wat trots op te zijn al zeg ik het zelf! Het is nog steeds niet wat ik zou willen (billen wil ik graag onder de 55 cm krijgen) maar we gaan de goede richting uit en als we het goed blijven volhouden komen we er wel. Het enige dat wel mag beginnen wegsmelten zijn mijn verdomde 'love-handles' want die ben ik ook wel meer dan zat! Maar dat zal ook wel komen met tijd zeker... ik hoop het alleszins.

Ik zie ook weer een mooi verschil op de foto's, die ik upload tussen mijn foto's... het is echt de moeite, ik moet mij niet meer zo heel hard schamen om me in die bikini te gaan vertonen en dat is ook al leuk! Ik kan zo op reis gaan met de baby op mijn arm zonder mij al te veel te schamen ookal zie ik er nog steeds niet uit zoals ik zou willen... maar daar werken we aan en ik ben er ook nog lang niet!

Ook heb ik mijn BMI berekend vandaag met het gewicht van vandaag:

Die begint ook steeds beter te worden... het zal pas helemaal leuk zijn als er weer 21 staat maar we gaan er langzaam naartoe! Ik kom dan ook van 31,1 BMI en dat is toch al een serieuze daling! Ik stond in het rood en mag nu met gerust hart en heel trots zeggen dat ik in het groen sta! YES I DID!

We gaan ons weer goed herpakken en er flink tegenaan gaan om toch onder die 65 kg te geraken tegen dat we op reis vertrekken! 

We gaan verder, doen ons best en proberen tegen volgende maand onder de 65 kg te zitten.. dat is mijn nieuwe doel! 2,5 kg op een maand moet toch haalbaar zijn aangezien het voordien 5 kg was en nu nog meer dan 3 kg... mijn verwachtingen zijn dan ook niet super hoog toch? We zien wel maar als ik er geraak zal ik toch met een geruster hart op reis vertrekken...

Let's go, let's do this!

Tot de volgende.

Groetjes 
Miss F
xoxoxoxoxoxoxox