Na week 10

16-03-2015 10:08

Hallo allemaal,

Wow, week 10! Bijna niet te geloven dat ik al zo lang bezig ben en nog sterker... dat ik het dieet al zo lang weet vol te houden. Want laten we eerlijk zijn, gemakkelijk is het niet! Maar we hielden het toch al goed vol tot nu, nog eventjes en ik vertrek al op reis... nog 15 weken en we zijn ermee weg ;-)
Maar dat wil ook zeggen dat ik maar 15 weken heb om al mijn kilo's kwijt te geraken en nog belangrijker om al mijn fases te doorlopen zodat ik zonder al te veel zorgen op reis kan vertrekken. We zien wel of we het halen want het gaat nu steeds moeilijker worden om goed en veel af te vallen!

Vandaag was het dus weer zover, weegschaal

Toch weer een mooie 1,3 kg af! Na vorige week was de moed me eerlijk gezegd een beetje in de schoenen gezakt omdat ik niet meer aan mijn kilo per week kwam maar met deze week bij heb ik het toch weer goed kunnen maken! Ik ben toch weer super blij met dit resultaat... Die o zo gewenste '6' vooraan komt ook steeds dichter... waar is de tijd dat ik zo blij was met een '7' vooraan mijn gewicht. Nu kijken we natuurlijk vooruit en zijn verder gemotiveerd om die resterende kilo's eraf te krijgen... als alles goed gaat sta ik binnen de 4 weken met een '6' vooraan en dan ga ik nog zoveel blijer zijn dan voorheen... alweer een mijlpaal dan. Maar ik ga zeker niet klagen want ik heb er al 2 behaald, eerst onder de 80 kg en dan onder de 75 kg... nog 2 te gaan voor ik kan streven naar mijn einddoel!  Maar alles op zijn tijd, natuurlijk vind ik nog steeds dat het niet snel genoeg vooruit gaat maar we moeten realistisch blijven en de kilo's kwamen er ook niet op 1 maand bij! Het gaat goed vooruit zo! Ik ben alvast tevreden.

Mijn Insanity heb ik jammer genoeg maar 3 dagen volgehouden, met mijn drukke schema en de hevige lessen die ik zowiezo al geef was het toch ietsje te zwaar. Ik heb teveel hooi op mijn vork genomen met dat programma en denk dat ik het eerst moet opbouwen! Dus ging ik op zoek naar een veel belovend korter programma en dat vond ik! "21 day fix" is nu het programma waar ik mee ben gestart vandaag! Het is korter dus is de motivatie groter en het zijn workouts van een half uurtje dus daar kan ik me meer aan binden om elke ochtend te doen!
Mijn eerste workout zit erop en ik ben tevreden, het is intensiever dan ik had gedacht maar ik houd dit zeker vol!

We gaan ervoor! Misschien is dit wel een goede oplossing, vooral een Yoga moment op zondag zie ik volledig zitten ;-) Dit is ook een programma dat ik gemakkelijk kan meenemen op reis en volhouden, elke dag maar een half uurtje... ik zie het zitten. Hopelijk valt deze wel te combineren met de rest van mijn lessen! Duimen maar want er moet dringend iets gebeuren aan die buik van me

Met dit deel van mijn lichaam heb ik het moeilijk.. het is natuurlijk ook mega uitgerokken door mijn 3 zwangerschappen maar toch hoop ik dit weer in orde te krijgen. Dus dit is de foto voor ik met het programma begon en we zullen zien of er effectief heel veel verschil is binnen 3 weken want het is een programma voor 21 dagen! We zullen zien!

We gaan gewoon door! Ik geniet wel mega van mijn 'gewone' maaltijd 's avonds nu! Een echt stuk vlees/vis/gevogelte is echt een luxe en een groot verschil met de maaltijden uit zakjes! Ik kijk er zelfs al naar uit en merk dat ik nu gemakkelijk alle groentes naar binnen werk, ookal was dat niet mijn favoriet bij maaltijden ga ik er nu echt van genieten! Hopelijk kan ik die gewoonte ook verder zetten als mijn dieet fases over zijn en ga ik niet weer snoepen en drinken zoals voorheen. Niet dat ik overdreven veel dronk maar ik ben zo verzot op mijn cocktails en de zomer komt er weer aan.. zal gevaarlijk worden ;-)

Goed, we zetten onze week verder en proberen het allemaal vol te houden!

Tot de volgende

Groetjes
Miss F