Na week 11

23-03-2015 22:16

Hallo,

Vandaag eindelijk weer zover! Ik sta wel steeds onzekerder tegenover mijn weegschaalmoment... omdat het gevoel er steeds is dat ik die kilo niet zal gaan halen en dat zal een heuse teleurstelling zijn. Ik zou liefst nog vlotjes onder de 70 kilo geraken en dan mag het een beetje minder snel gaan, hopelijk zal mijn gewicht hem niet eerder stabiliseren.
Dus deze morgen

Woehoe!!!!! Ik heb het weer goed gedaan deze week, wat een opluchting deze ochtend! Er is in de voorbije week toch weer 1,1 kg afgegaan. Dit is een resultaat dat me heel blij maakt, nog een kleine 3 kg en mijn 3de mijlpaal is bereikt! Oh wat kijk ik hiernaar uit, dan zal ik toch een klein dansje doen ter plaatse ;-)

Dit wil ook zeggen dat ik dichter bij mijn doel kom voor mijn 3de maand. Ik moet nu op 2 weken tijd nog 2,4 kg zien te verliezen en ik weet heel goed dat het krap zal worden! Ik hoop natuurlijk dat ik het kan halen maar ik weet heel goed dat het heel nipt zal zijn. We doen ons best, het einde van de '21 Day Fix' en ook direct mijn einde 3de maand dus het zal heel spannend zijn.

Vandaag op het menu stond ook weer iets lekker dat ik zeker met jullie wil delen vandaag. In plaats van echt vlees en dergelijke mag ik ook vleesvervangers nemen en ik vond in onze lokale Delhaize de vleesvervangers van Alpro. Ik dacht deze eens te gaan proberen als ik 's avonds niet zoveel tijd heb of als ik voor mijn gezin iets klaarmaak waar ik niet kan van eten, zoals vanavond. Voor het gezin stonden er frietjes met balletjes in de tomatensaus op het menu, ik mag noch de frietjes nog het gehakt eten dus moest ik iets anders voorzien. Dus het werd de Alpro veggie burgers, ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was door de smaak. 

Is het omdat ik al zolang aan het diëten ben, daar kan ik niet op antwoorden ik vind ze voor mij nu wel lekker smaken. Ik eet ze ook niet overdreven veel natuurlijk, maximum 1 keer per week en meestal daar nog niet aan toe want er zit toch een kleine hoeveelheid zetmeel in en daar moet je mee blijven opletten. Maar de keren dat ik het eet smaakt het toch ;-) 
Morgen zal het een visje zijn... mmmmm ik kijk ernaar uit!

Voor de rest blijven door doen natuurlijk en hopen dat we al onze doelen halen die we onszelf opleggen. We bijten door maar het einde mag beginnen komen! Ik ben klaar voor de normale levensstijl... nog even tandjes bijten.

Tot de volgende!

Groetjes
Miss F