Na week 12

30-03-2015 09:18

Hallo,

Vandaag was het weer zover, wegen! En het was weer spannend om er te gaan opstaan

Yes!!! Het blijft goed gaan met de daling, er is toch weer 1,5 kg afgegaan deze week en zo blijven we goed op schema! Ik moet met deze cijfers ook maar 0,9 kg meer afvallen om mijn doel te behalen van nog 5kg in mijn 3de maand. Die 3de maand is nu zondag al dus normaal gezien is dit goed te doen... ik zie het zitten! En die befaamde '6' is ook heel erg dicht aan het komen weer, het kan volgende week al van dat zijn en ik hoop het zo. Het is zo'n belangrijke mijlpaal ook voor me, gewoon weer een '6' vooraan want dat wil zeggen dat we er bijna zijn... (ookal hoop ik stiekem weer een '5' te mogen verwelkomen ooit) We blijven doordoen zoals we bezig zijn en eens die '6' er staat kan ik ook beginnen met de volgende fase in mijn dieet! Dan mag ik 2 keer gewoon eten en op dit moment is dit het deel waar ik super veel naar uitkijk dus dan heb ik 2 momenten met lekker eten waar ik naar uit kan gaan kijken ;-)

Een van mijn onuitgesproken doelen was ook om minder dan mijn man te gaan wegen. Hij heeft een gewicht van ongeveer 68 kg en hij blijft eigenlijk redelijk gelijk op zijn gewicht, hij mag natuurlijk wel alles van junk en dergelijke eten zonder een gram bij te komen. Overlaatst ging hij op de weegschaal en zag ik tot mijn verbijstering 66,5 kg staan... man man, daar zit ik wel nog eventjes van hoor! Ik moet nu nog beter mijn best gaan doen maar misschien komt hij zijn kilootje wel weer bij tegen dat ik aan dat getal zit ;-) laten we hopen. Maar ik kom er zeker en vast!

Woensdag begint mijn challenge ook alweer, ik ben op Facebook 'The Body Challenge' gestart en ik zie het ook mega zitten! Ik moet hierdoor mijn '21 Day Fix' wel een beetje inkorten maar het komt goed! Ik zie het alvast volledig zitten! Let's go go go!

We komen er wel, langzaam maar zeker!

Groetjes
Miss F