Na week 13

06-04-2015 09:57

Hey allemaal,

Mij vandaag toch nog eens gewogen na de teleurstelling van gisteren... het zal niet veel beter zijn maar als er toch maar een beetje meer af is zal ik al heel blij zijn...

Yes, zie je! Toch weer onder die 71 kg vandaag. Het verschil met vorige week is dan wel maar 0,5 kg maar het is beter dan mijn weging van gisteren.. het is geen kilo meer per week maar het is al dichter bij mijn '6' vooraan ;-)
Dit wil zeggen dat mijn totale gewichtsverlies ook op 18,2 kg staat en ik maar 8,7 kg meer kwijt moet geraken... dat zijn veel zachtere cijfers voor me ookal verschillen ze niet veel met de vorige! Op het gemakje maar we komen er wel! Een klein beetje per keer en we proberen het goed vol te houden! Op naar volgende week, hopelijk met een super resultaat. Dan mag er nog eens een laatste keer een kilootje af, dan zal ik me zalig goed gaan voelen ;-)

Ik ben ook sinds vorige woensdag begonnen met 'The Body Challenge' op Facebook. www.facebook.com/events/635358606594420/
Ik heb ondertussen al 313 mensen die mijn challenge volgen en hopelijk ook goed uitvoeren. Ze hebben een mooie opwarming en een cool down, zo kunnen ze zonder te veel problemen en op een goede normale wijze de spieren kweken en een beetje afvallen op de zones dat ze willen!
Ik blijf hem ook volhouden en begin het zelf ook al goed te voelen, 3 spiergroepen... YES WE CAN! 30 dagen lang de oefeningen volhouden is dan ook niet super lang eh! 

Dus we kunnen nu eindelijk verder met de week en als we dan eindelijk onder die 70 kg zitten kan ik eindelijk naar fase 1C gaan, de laatste van de '1' reeks... ik kijk zo uit naar de '2' reeks waar ik eindelijk eens een stukje fruit mag gaan eten... maar alles op zijn tijd! We blijven doorgaan en geven zeker en vast niet op!

Tot volgende week!

Groetjes
MissF