Na week 14

13-04-2015 11:45

Heykes,

Vandaag zijn we alweer een week verder! Wat kijk ik nog steeds uit naar die maandag... Vandaag dus weer een weegmomentje

YYYYYYYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS!! Ik zit er onder!!! Ik zit er onder!!! Ik heb eindelijk weer een '6' vooraan staan... wat heb ik hier super lang op moeten wachten en wat ben ik blij dat het eindelijk zo ver is! Het doel komt steeds maar dichterbij, nog 7,3 kg te gaan en we zijn er! Ik ben op 14 weken tijd bijna 20 kilo kwijt geraakt en dat is toch al eens de moeite. Zeker als je bedenkt dat een vriendin van mij 30 kg kwijt moest van haar zwangerschap (3 kilo meer dan mij) en ze er maar liefst 3 jaar over heeft gedaan om ze kwijt te geraken. Als ik daaraan dacht werd ik er een beetje depressief van, gelukkig heb ik dan toch een andere manier gevonden! Ik ben deze week weer 1,4 kg kwijt en dat geeft me toch een goed gevoel. Ookal is het niet elke week meer een kilo het doet zo'n deugd om het te zien. Ik ben me er ook zeer goed van bewust dat het nu allemaal niet meer zo vlot zal gaan maar ik hoop toch dat die laatste 7 kilo (5 is ook goed) er op tijd zal af zijn, ik heb nog 11 weken dus het moet goed te doen zijn. Als ik nu nog 0,5 kg af kan vallen per week zal het ook al heel goed zijn en ga ik als een tevreden en zelfzekere mama op reis gaan! Ik kijk er al naar uit, ik mag me gewoon niet te veel laten gaan en moet mijn ogen recht vooruit naar het doel instellen en me niet laten gaan omdat we er bijna zijn!

Aangezien ik nu ook bijna 80% van het gewenste gewicht kwijt ben stap ik over op fase 1C... de laatste fase van de "1" reeks.

 Eens ik 67,4 week moet ik overstappen op fase 2 van het dieet en dan mag ik terug fruit, daar zie ik enorm naar uit! Zeker nu het seizoen van de aardbeien er is.. mmmm wat kijk ik uit naar dat fruit 's morgens ;-) met wat yoghurt... mmm.
Dan mag ik ook eens een sneedje brood eten, het is dan wel volkoren of meergranen brood maar het zal me deugd doen om alweer meer gewone voeding in mijn dieet te stoppen... en zo langzaamaan weer normaal te kunnen eten. 

Bij deze heb ik mijn 4de mijlpaal toch alweer bereikt! Nog eentje, onder de 65 geraken, en dan is het mijn einddoel bereiken... de 62 kg. Wie weet dat ik na mijn reis het dieet verder zet om die oh zo beheerde 58 kg te behalen maar laten we het nu op die 62 kg houden en dan ben ik al zeer tevreden! Ik heb dan ook 3 kinderen op de wereld gezet ;-)

Op naar de volgende!

Groetjes
Miss F