Na week 16

27-04-2015 21:33

Hallo,

We zijn alweer een weekje verder, ze lijken korter en korter te worden en het vooruitzicht is nog steeds super motiverend. Vandaag opnieuw een weegmomentje...

Yes, toch wel nog blij met het resultaat vandaag. Ik heb er toch weer een mooie 900 gram afgekregen, het is nog steeds geen kilo maar die zullen er ook niet meer zo gemakkelijk vanaf gaan. Ik heb er me uiteindelijk ook bij neergelegd dat ik mijn streefdoel niet zal behalen tegen dat ik op reis ga, onder de 65 kg geraken is ook al een hele mooie prestatie toch? Je moet realistisch blijven en het is ook niet de bedoeling dat ik op reis ga beginnen zot fretten en alles in mijn mond steken wat tot nu toe niet mocht. Het is ook niet de bedoeling dat ik ga blijven door diëten op reis... ik ga tenslotte op reis eh ;-)

We zien wel, maar een goeie 3 kg op 9 weken zou toch zeker haalbaar moeten zijn... 300 gram per week moet toch zeker haalbaar zijn... ookal begin ik (hopelijk) met 2A maandag... spannend!

We blijven gaan, we blijven sterk, we blijven verliezen.

Tot de volgende!

Groetjes
Miss F