Na week 17

04-05-2015 12:09

Heykes,

Vandaag met een bang hart op de weegschaal gaan staan want ik heb het echt niet zo goed gedaan...

Woehoe... er is toch nog iets af gegaan! Ik was ervan overtuigd dat er iets zou zijn bijgekomen. Toch nog een hele kleine 100 gram eraf. En alles wat eraf is is meegenomen, toch?

Neen ik ben absoluut niet trots op mijn resultaat deze week! Dus ik ga me extra inzetten om er toch nog een mooi getal van te maken om op reis te vertrekken. Ik weet hoe het komt, ik zei het al eerder cava hier en daar en dan proeven van de normale kost in huis... het heeft zijn tol maar er is niks bij dus dat vind ik ook wel dik OK. 
Wel een dipmomentje gehad met mijn broeken die ik wel al dicht krijg maar er hangt nog een rolletje over... en ik wil dat rolletje zo dolgraag weg en ik heb maar 8 weken meer :-( maar ik heb het mezelf aangedaan en daarom dat ik me wel kan vinden in deze resultaten. 

Morgen alweer een maand verder en dan gaan we weer meten, ik voel het aan mijn kledij dus zou er toch weer een verschil moeten zijn. Het zal geen 30 cm meer zijn en zeker geen 5 kg zijn maar we komen er wel! Nog 5,5 kg te gaan en ik ben er, mss moet ik na mijn reis nog verder doen maar we zien wel! Op naar morgen.

Groetjes
Miss F