Na week 18

11-05-2015 14:35

Hoi,

We zijn alweer maandag en dus alweer een weekje verder, ookal heb ik me vorige week nogmaals tussendoor op de weegschaal gesteld we gaan gewoon door met onze maandag weging zonder daar rekening mee te houden. Ik moet natuurlijk wel rekening houden met het feit dat ik overgestapt ben naar een nieuwe fase (Thank God) en nu dus weer meer mag gaan eten, voorlopig houd ik het bij fruit en yoghurt 's morgens maar ik denk morgen eens een boterham te eten... zo mega lang geleden.

Maar nu dus die weegschaal deze morgen

YES!!! Er is op een weekje tijd toch 1,7 kg afgegaan! Man en dat allemaal door de cava te laten of wat? Ik ging er eerlijk gezegd vandaag wel met een bang hartje op gaan staan want je weet wel, moederdag dit weekend geweest dus rijkelijk gegeten en gedronken... ik heb me er redelijk aan gehouden maar die cava natuurlijk weer. Maar ik ben echt super blij met dit resultaat!!! Ik had dit niet meer verwacht in deze fase van het dieet! Nog een kilootje en ik ben tevreden, we kunnen dan met een geruster hart op reis gaan vertrekken ;-)
We mogen natuurlijk niet te vroeg beginnen juichen, we hebben nog een lastige weg af te leggen maar ik vind dit echt zo een super resultaat, ik heb een dansje gedaan van geluk toen ik van de weegschaal stapte.
Sinds mijn laatste weging is er toch ook nog steeds 400 gram afgegaan en dat was 3 dagen geleden... zo kan ik er heel goed mee leven. Zo'n 100 gram per dag is zo'n 700 gram per week nog en ik heb nog 7 weken dus als het zo blijft sta ik zeker en vast op mijn gewicht als ik moet vertrekken op reis... dan zou ik zelf minder wegen en maar 61 kg wegen! Man daar kan ik momenteel maar van dromen, we gaan blij zijn als we onder die 65 kg geraken en de rest is mooi meegenomen.

Voor de mensen die denken dat ze veel te graag snoepen en honger zullen lijden in dit dieet... in het begin is het doorbijten en houd je vast aan de lekkere dingen in het dieet zoals de repen (vervangen perfect die Twix of Snickers of Mars) en natuurlijk die heerlijk 'Brownies'

Hij is echt overheerlijk! Je zou het echt met een echte brownie kunnen vergelijken, zo lekker is hij. Je mag ze natuurlijk niet onbeperkt eten maar zo eens bij de kofie of thee.. of als je een klein hongertje hebt!
Geen nood er zijn zoveel lekkere dingen, te veel om op te noemen dus het is het zeker waard!

Ik ben weer tevreden voor deze week! Nog eventjes en ik heb mijn voorlaatste mijlpaal bereikt.. onder de 65 kg. Het komt dichterbij en normaal gezien zou ik er in een tweetal weken moeten zijn... laten we hopen dat het vlotjes gaat en dat moedertjesdag niet blijft hangen deze week.

Tot de volgende

Groetjes
Miss F