Na week 19

18-05-2015 13:33

Hallo,

Ik heb al een hele weg afgelegd en het dieet begint zwaar door te wegen, zeker omdat er in mijn gewicht nu niet veel verandering meer komt! Dat is een beetje teleurstellend en ik wil niet meer op die weegschaal gaan staan omdat de teleurstelling er zeker zal zijn! Dus vandaag dan toch de weegschaal

Pfff... waarom toch.. ik geraak maar niet onder die 65 kg... ik wist dat ik op een bepaald moment zou stagneren en niet zou mogen opgeven maar het is echt niet bemoedigend om zo'n resultaten te zien na een week dieetvoeding te eten. Er is maar 100 gram af en ergens moet ik blij zijn dat ik nog steeds gewicht kwijt ben maar toch lijkt die 65 kg zo ver weg en de 62 kg nog veel verder! Maar ik houd mijn hoofd hoog en probeer verder te doen tot ik op reis moet vertrekken... hopelijk volgende week een beter resultaat!

Tot de volgende!

Groetjes
Miss F