Na week 4

02-02-2015 10:17

Vandaag was het dan weer zo ver... op de weegschaal gaan staan. Ik had misschien toch weer wat hoge verwachtingen maar ben toch blij met het resultaat van deze week.

Er is toch weer 2 kg afgegaan deze week! Wat een opluchting, heel misschien haal ik toch nog mijn 8 kg in totaal maar dan moet ik in de komende 4 dagen 900 g verliezen dus het is een 'long shot'.

Maar alles wat we verliezen zijn we kwijt dus ben ik toch wel weer tevreden met het resultaat. En ookal had ik van mijn eerste weken veel meer verwacht, als het zo blijft gaan de komende weken zal ik wel heel tevreden zijn! Zo de ene week 1 kg en dan eens 2 kg kwijt zijn dat is iets om naar uit te kijken en zal ik vlugger in mijn stabilisatie fase dan verwacht. We mogen natuurlijk onze hopen niet te hoog leggen ook maar het komt goed! We doen gewoon verder en eens we een maandje bezig zijn kunnen we ook van fase veranderen en kan ik eens kip/vis/vlees aan het dagmenu toevoegen en dat zal ook al een hele verandering zijn!

Dus nu is het afwachten en aftellen naar donderdag!! Spannend!!

Tot dan x

Groetjes
Miss F