Na week 5

09-02-2015 10:10

We gaan gewoon verder met de wekelijkse weging op maandag, ookal hebben we er al een maandje opzitten. De weging vandaag was ook weer een succes, aangezien ik graag in mijn 2de maand 5 kilo wil afdoen ga ik wel heel hard mijn best moeten doen.
De weging deze morgen:

Valt goed mee, op een week tijd weer 1,6 kg kwijt dus we zijn goed onderweg. Niet zoveel in vergelijking met de maandweging van donderdag maar bij de wekelijkse weging vergelijken we met de maandag! Mijn eerste mijlpaal is hiermee bijna bereikt en het zou erg zijn als ik er volgende week niet zo geraken... onder de 80 kilo, eindelijk weer die 7 vooraan zien staan daar kijk ik nu enorm naar uit. Dan ben ik al een stukje geruster maar niet zo veel als wanneer ik er in de toekomst de 6 weer zal zien voorstaan. Ik heb mezelf ook voorgenomen om intensiever te beginnen sporten als ik onder de 75 kilo zit en dat is gelukkig ook niet zo ver meer af. Dan kan ik mijn buik en armen ook beter trainen en meer gericht, het zal dan ook minder zwaar zijn met minder gewicht dat ik moet meedragen.

We gaan verder en hopen op super resultaten natuurlijk... nu is het uitkijken naar die beheerde 7 vooraan mijn gewichtcijfer... 

Tot de volgende en blijven volhouden is de boodschap!

Groetjes
Miss F