Na week 6

16-02-2015 10:37

YYYYYYYEEEEEESSSSSSSSSSS!! Het is me eindelijk gelukt!

Ik ben onder de 80 kilo geraakt! Ik heb eindelijk een "7" vooraan mijn gewicht staan en dat is meteen ook mijn eerste mijlpaal dat ik gehaald heb! Ik ben zo super mega tevreden met dit resultaat... dat het zo zeker verder mag gaan! Ik kijk nu uit naar de 2e mijlpaal en dat is onder de 75 kg geraken want dan ga ik ook beginnen met het 'Insanity' programma, een loodzwaar fitness programma waarmee ik hoop mijn buik weer te kunnen verstevigen. Want dat is natuurlijk nog altijd een grote confrontatie als ik mezelf in de spiegel bekijk, dat ik nog steeds een klein buikje heb die naar voren uitsteekt en dat het cellulite op mijn benen, kont en armen te zien is ookal sta ik stokstijf! Maar dat komt ook wel allemaal goed zeker! 

We gaan gewoon door hoe we bezig zijn en kijken zo uit naar de meting enzo op 5 maart, dan zijn we 2 maanden bezig en ik hoop dan toch een 75 kg te zien staan op mijn weegschaal. We zien wel. Ik ben deze week ook opnieuw 1,2 kg kwijt en dat is toch nog steeds een super resultaat! Als ik elke week 1 kilo kwijt kan zijn zal ik er zeker geraken om tegen 1 juli 2015 terug om mijn gewenste gewicht te staan! Die felbeheerde 62 kg... het lijkt nog ver weg, want het is nog altijd 17 kg die er nog af moet, maar we gaan ervoor en hopen het toch te gaan behalen! 

So far so good... let's keep going

Groetjes
Miss F