Na week 7

23-02-2015 11:05

Heykes,

Wat is de tijd deze week snel voorbij gevlogen, was het met de vakantieperiode of omdat we druk bezig zijn met verbouwingen ik weet het niet maar het leek gisteren dat ik op de weegschaal stond en vandaag was het alweer zo ver!

Wat een leuke ervaring toch weer die weegschaal, er is weer een mooie 1,7 kg afgegaan deze week. Komt het omdat het sporten steeds beter gaat en ik mezelf ook steeds meer geef in het trainen ik weet het niet maar op dit tempo hou ik het zeker vol en ga ik sneller naar fase kunnen gaan dan gedacht! Ben super blij met het resultaat want ik verwachtte een kilootje per week en dan zou ik er mooi geraken... of het zal blijven duren weet ik niet maar zolang het goed gaat ben ik al bij. Ik zei het al eerder, zelfs al zijn ze er niet allemaal af tegen dat ik op reis moet vertrekken als er een '6' vooraan mijn gewicht staat zal ik ook al blij zijn (hoe meer hoe liever natuurlijk). Ik heb nog 18 weken om de laatste grote 15 kilo kwijt te geraken en ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het me gaat lukken... anders zal de zoveelste teleurstelling er natuurlijk ook weer zijn en dan is het zoveel moeilijker om vol te houden.

Ik weet niet of ik binnen de 2 weken ook nog mijn gewenste 2 kilo zal kwijt geraken (mijn doel was 5 kilo in de 2de maand) want het is een korte maand geweest. Ik denk dat 3 dagen minder in een maand toch merkbaar zijn op vlak van diëten maar we geven niet op en gaan ervoor en jullie weten het, vanaf ik die 75 kilo heb bereikt ga ik er volledig voor met mijn intensieve training thuis.. bovenop mijn 12u sport per week die ik nu al doe. We doen ons best, houden ons aan de regels en de resultaten mogen er zeker en vast zijn!

Ik ben ook heel blij dat het drinken op Carnaval vorige week geen effect heeft gehad op het gewichtsverlies (of mss juist wel en weten we het niet natuurlijk) en ik ben er steevast van overtuigd dat ik niet meer zal zeuren, het is al het zware werk niet waard voor dat ene drankje of dat moment van 'leutig lopen'. Ik heb er nu in de nabije toekomst toch geen feestjes meer aankomen dus het zou normaal gezien niet moeilijk moeten zijn om in een rechte lijn te blijven lopen!

Ook kreeg ik steun van het hoofdkantoor van Kyalin zelf, ze lazen mijn blog en gaven me nog enkele tips dat ik zeker zal volgen en waar ik rekening mee zal houden want wie kan het me beter zeggen en uitleggen dan de bron. Ik kreeg ook een aantal producten om uit te proberen waar ik 'over the moon' blij mee was! Geeft nog eens die extra boost om verder te gaan...

Go go go... !!!

Groetjes
Miss F