Na week 8

02-03-2015 12:22

Heykes,

Vandaag was het dan weer zover! Weer op de weegschaal gaan staan... ik was niet zo zeker vandaag over de resultaten, ik wil zo graag onder de 75 kg geraken om verder te kunnen met de training en het gaat me allemaal zo mega traag. Ik weet dat ik blij moet zijn met alles wat eraf gaat maar het lijkt allemaal nog zo ver weg.. bijna 2 maanden bezig en toch heb ik het gevoel dat de eindstreep nog zo ver weg is!

Vandaag was al bij al toch een hele goede weging!

We zijn er deze week opnieuw een mooie 1,5 kg kwijt geraakt! Al bi al toch weer dik de moeite waard! We zijn bijna halverwege... nog een kleine halve kilo en we zijn halverwege en dat op 2 maanden. Ik hoop na mijn 2de maand mijn doel van een extra 5 kg kwijt te zijn... dat wil zeggen dat we tegen donderdag nog 0,2 kg moeten kwijt geraken... op zich denk ik nu wel dat dit haalbaar is en dat ik dit doel kan halen ookal is februari zo'n ontzettend korte maand! Zoveel te beter natuurlijk! Het feestje kan niet blijven duren maar dan mss nog eens 5 kg de volgende maand en dan zijn we zeker safe om alle fases te kunnen doorlopen tegen dat we op reis vertrekken!

Eind van de maand wil ook zeggen opnieuw bestellingen plaatsen en aangezien ik nu echt wel ga overstapen van fase (volgende week maandag) zal ik ook minder geld kwijt zijn aan producten. Het is een duurder dieet, dat zal ik nooit ontkennen, maar als je mijn resultaten bekijkt (en ik was zo overdreven zwaar ook nog niet) dan is het die extra euro's meer dan waard!

Wat ik ook nog wil meegeven is dat het tijdens dit dieet heel belangrijk is om aanvullende vitamienen te nemen, eentje die voor mij eigenlijk een beetje onmisbaar is geworden is deze:

Als ik deze vitamientjes niet neem voel ik me op slag veel lustelozer... ik heb ze nodig om mijn voedingspatroon aan te vullen en me gewoon nog steeds goed te voelen in mijn vel. Ik had mijn pilletje eens een dag of 2 vergeten.. plots had ik niet veel energie meer en ik was veel moe. Niet direct nagedacht over het vitamientje maar toen ik ze weer zag staan in de keuken. Toen ik ze terug begon in te nemen voelde ik direct weer het verschil dus denk zeker niet dat je een uitzondering bent en ze niet nodig hebt. Het dieet geeft je genoeg maar eenmaal niet alles wat je nodig hebt! Daarvoor zijn hun supplementen ook zeer interessant, niet op het geld kijken maar kopen want je hebt ze nodig om normaal en goed te functioneren.
 
Voila, op naar donderdag voor de spannende foto's en meting! Ik hoop toch die extra 200 gram nog kwijt te geraken dat ik het doel van 5 kg haal!
 
Groetjes
Miss F