Na week 9

09-03-2015 14:48

En we gaan weer door...

Het is weer maandag en dat wil dus zeggen dat het weegmoment er weer is aangekomen. 1 keer per week lijkt niet zoveel maar aan het bloggen te zien is het ook meer dan genoeg hoor. Ik zou anders denk ik een beetje gek worden moest ik er alsmaar opstaan.

Er is deze week 0,7 kg afgegaan. Het is geen kilo en dat is jammer maar zoals ik al zei kon het sprookje niet blijven duren en moet er eens een mindere week tussen gaan zitten, te gemakkelijk kan ook niet altijd ookal zouden we het heel graag willen. We blijven ervoor gaan!

Ik ben sinds vandaag ook officieel overgegaan tot fase 1B, dat wil zeggen dat ik nu elke dag een redelijk normale maaltijd mag nuttigen.

Mijn gevoelens daarover zijn gemengd, zal het me goed doen om eindelijk weer normaal te kunnen eten of zal de honger terugkeren en zal ik daardoor meer in verleiding komen voor het eten van "verboden" voedsel? Ik hoop van niet en probeer het vol te houden om mijn doel te bereiken. Nog 13 kilo in 16 weken dus op zich zou het haalbaar moeten zijn. We zien wel, ik kijk er wel naar uit om weer echt eten in mijn mond te gaan steken.

Vandaag ben ik ook gestart met het trainingsprogramma... Insanity! Vandaag was het enkel de Fittest dus was het niet zo lastig, die dagen zitten er zeker aan te komen maar het is voor het goede doel. Alles lekker strak krijgen voor de zomer ;-)
Mijn resultaten van deze eerste test:

We zullen zien binnen 2 weken of er al verbetering in zit! Het zou toch een beetje moeten schelen... Maar als de spieren erdoor komen zal ik ook al heel blij zijn. Het is een programma van 9 weken, dat zal extra lastig worden zo strikt op mijn eten letten en dan nog eens een zwaar trainingsschema bovenop mijn dagelijkse fitnesslessen die ik al heb. Als ik nu geen resultaat mag boeken dan weet ik het ook niet meer. Maar dat zal wel niet, het komt allemaal wel goed! We gaan ervoor!

Als je ook Kyalin bent begonnen of je begint ook de Insanity training laat het zeker weten! Mss kunnen we resultaten en tips wisselen. Aarzel zeker niet om me te contacteren!

Tot de volgende!

Groetjes
Miss F