Op vakantie

15-07-2015 17:12

Hey allemaal

Ik ben aan het einde van mijn vakantie aan het komen en de schrik begint natuurlijk te komen. Dat ik verzwaard ben dat is geen geheim en iets waar ik absoluut zeker van ben, ik was al een beetje verzwaard toen ik nog moest gaan vertrekken... 66,5 kg denk ik bij vertrek als het al niet meer naar de 67 kg ging... mij niet meer op de weegschaal gesteld maar er hier in Canada wel eentje gevonden in de kelder. En deze geeft een niet zo leuke 69 kg aan.. pfff... maar ik heb het geweten! Ik hoop alleen maar dat ik niet boven de 70 kg ga want anders ga ik echt een beetje depri worden denk ik! 

Ik heb me er wel aan gehouden om te blijven sporten, wel niet elke dag maar iedere andere dag! Ik heb ook een nieuwe guide gevonden om het zogenaamde 'bikinilijf' te krijgen en als mijn knie het toelaat ga ik het zeker en vast proberen... het zal pijn doen maar om mooi te zijn moet je pijn lijden, dat weet iedereen natuurlijk.

Het lastigste zal natuurlijk weer met fase 1 beginnen zijn maar we moeten erdoor! We gaan voor de 62 kg of minder en we stoppen niet meer voor minder!
Ik ben weer super gemotiveerd en zal ook dus op maandag 20 juli 2015 terug starten en terug foto's trekken.. met een andere bikini want heb al een nieuwe favoriet :-D

Dus tot volgende maandag voor een nieuwe verse start!

Groetjes
Miss F