Ready to go

04-01-2015 20:59

Hallo,

Nog een laatste keer genoten van het vaste voedsel want morgen gaan we er keihard voor gaan! Ik ben er helemaal klaar voor, mentaal en fysiek, om er volledig voor te gaan en mijn doel te bereiken. Dit is ook een belangrijke stap in het dieet regime want als je er niet klaar voor bent zal je het vroeg of laat toch opgeven of zeuren en dat is niet de bedoeling.

Vandaag heb ik al mijn 'zakjes' eten bij elkaar genomen, opgeschreven wat ik nog had en mijn verdeling gemaakt voor deze week.

Zo moet ik nergens meer achter gaan zoeken, gewoon 's morgens mijn zakje nemen en ik moet niet meer nadenken over wat ik eten zal die dag!
Anders eet je zowiezo eerst de lekkere dingen op en dan blijf je achter met de niet zo lekkere snacks en maaltijden, als je ze een beetje verdeeld in de week geraken de doosjes ook leeg en ben je er ineens vanaf!

Morgen de weeg en de meet... ben eens benieuwd naar mijn o zo confronterende cijfers! Maar het is de start van iets moois, hopelijk kom ik er gauw en is het niet zo moeilijk om vol te houden want het doel is nu nog ver weg maar ik hoop de eindstreep dit jaar nog te zien...

Wish me luck!!

Groetjes
Miss F