Start na de vakantie

20-07-2015 20:49

Dag 1... pffff...

Ik had toch verwacht dat het niet te erg zou zijn als ik terug kwam van vakantie maar Ow Boy wat had ik het mis! In Canada zelf bleef het een redelijk getal en bleef het gelijk en bleef ik onder de 70 kg maar eens terug thuis kreeg ik natuurlijk de naakte waarheid en harde realiteit tegen de neus gedrukt...

Jaja, ik heb er maar liefst bijna 6 kg bij gedaan op vakantie. Ik wou zo heel graag onder de 70 kg blijven maar die droom is hiermee aan diggelen geslaan :-(

Wat het wel voor me gedaan heeft is mijn voornemen van er terug aan te beginnen na de vakantie erdoor is gekomen. Met zo'n cijfer en tranen in de ogen heb ik me dus weer grondig herpakt en start ik mijn dieet weer vanaf fase 1A.. jaja de hele moeilijke en harde fase want ik hoop tegen mijn verjaardag er toch weer goed uit te zien en dan eindelijk onder die 65 kg te geraken! Moet toch lukken? Ik heb nog 11 à 12 weken dus op een kleine 3 maanden 7 kg kwijt geraken, als het even soepel loopt als de eerste keer ben ik ze al kwijt na 1 maand ;-)
We kunnen maar hopen!

De foto's waren ook weer confronterend.. meten heb ik nog niet gedaan, dat doe ik morgen want ik ben zo mega in Jetlag dat ik met moeite deze post kan schrijven.. dus we zijn goed begonnen hopelijk krijg ik gauw weer een lijf om trots op te zijn..

Tot de volgende

Groetjes
Miss F