Na week 2

19-01-2015 09:57

Het moment van waarheid is alweer aangebroken, we zijn ondertussen 2 weken al goed bezig met het dieet en ik was weer super enthousiast om op de weegschaal te gaan staan.
Het resultaat:

Er is 1,1 kg af... veel minder dan mijn eerst week maar het feest kan natuurlijk niet blijven duren! Ik ben ook met dit resultaat heel blij, ik heb nog een 23 weken voor ik op reis vertrek en er moet nog een kleine 23 kg af dus als we op dit tempo verder gaan doen ben ik zeer tevreden want dan gaan we er zeker geraken!

Ik ben natuurlijk ook weer intensiever gaan sporten en je moet er altijd rekening mee houden dat spieren meer wegen of vet, dat zal ik bij mijn Kyalin coach dan wel weer zien. Maar ik ben en blijf een vrouw en die cijfers op mijn weegschaal blijven een belangrijk onderdeel... nog 2 weken en dan ga ik opnieuw foto's trekken en heel belangrijk mijn lichaam meten! Ik denk wel enige cm's kwijt te zijn dus dat is weer iets om spannend naar uit te kijken!

We blijven volhouden en hopen op een mooi resultaat op het einde van maand 1. Ookal zeggen de coaches dat je tussen de 8 en de 12 kg kan verliezen in de eerste maand blijf ik wel realistisch, ik ben nu eenmaal iemand die sneller bijkomt dan dat het er terug afgaat en met de hormonen nog in mijn lichaam van de zwangerschap... het zou mooi zijn maar als ik nu nog op de tanden bijt zal ik waarschijnlijk een 6 à 7 kg kwijt zijn en ik denk mijn doel daarop te gaan zetten ipv die 8 kg. Dan kunnen we enkel maar gemotiveerder en enthousiaster worden als het meer is!

We gaan door, tot de volgende weging ;-)

Groetjes
Miss F xx